AMBER | MAKE-UP OPBERGEN


Hoewel ik een bescheiden make-up stash heb, vind ik het wel belangrijk dat het netjes is opgeborgen. Ik heb verschillende dingen geprobeerd, maar de meeste manieren vond ik niet fijn werken. Een aantal jaar geleden gebruikten veel beautybloggers een bepaald systeem. Ik werd erg enthousiast en
besloot het over te nemen. Na een aantal jaar ben ik er nog steeds erg tevreden over.




Ik heb het natuurlijk over het Helmer ladeblok op wielen van Ikea. Voor €29,95 is dit ladeblok te koop in de kleuren wit, rood en zilver. Er zitten zes lades in, maar voor mijn make-up gebruik ik alleen de bovenste twee. Verder heb ik bij de Ikea de Antonius ladeinzet gekocht. Op deze manier heb je veel vakjes, waardoor je alles goed kunt verdelen. De ladeinzet is voor slechts €1,50 te koop.




Dit is de bovenste lade. Hierin heb ik mijn dagelijkse make-up producten, maar ook mijn gezichtspoeders (blush, bronzer etc.). Daarnaast heb ik ook mijn lipproducten in deze lade.




In de tweede lade heb ik ten eerste wat kwasten liggen die ik niet meer gebruik. Ook heb ik een vakje voor mijn oogschaduws en voor mijn oogpotloden en gel eyeliners. In de twee rechtse vakjes heb ik wat rommeltjes liggen zoals een spiegeltje, puntenslijper en pincetten.




Zo dat was het! Ik vind het zelf een heel goede manier om mijn make-up op te bergen, omdat het er heel opgeruimd uitziet. Ook werkt het ook erg prettig. Je kunt zo alles netjes verdelen, waardoor je niet snel iets kwijt zult zijn. Het is niet alleen handig voor een kleine stash, maar een grote stash zal hier ook veel voordelen uithalen.

Binnenkort zal ik een uitgebreid artikel maken met mijn make-up stash, zodat jullie alles goed in detail kunnen zien.


Liefs,
Amber


2 opmerkingen:

  1. Dit kasje staat inderdaad bij erg veel bloggers! hij lijkt me wel handig, mijn make-up is nu echt een chaos!

    BeantwoordenVerwijderen