AMBER | NOTD


Dat het herfst is, is nu volop te merken. De regen, wind en vallende bladeren zijn niet te missen. Zelf ben ik niet zo'n fan van de herfst. Vooral als ik op mijn fiets naar het station moet door de stromende regen en de harde wind dan baal ik flink. Daarentegen kan ik wel van de herfst genieten als ik binnen
zit met een kleed en een warme kop thee. Iets wat ik graag doe als het buiten slecht weer is, is mijn nagels lakken. Hoewel vaak de donkere kleuren uit de kast getrokken worden, draag ik vrijwel elke kleur nog. Ik ben gek op alle kleuren en ik ben ook van mening dat je het hele jaar door alles kan dragen. Als ik mijn nagels ga lakken dan pak ik vaak mijn bakken met nagellak bij de hand en snuffel ik tussen alle lakjes. Ik lak mijn nagels in de kleur waar ik op dat moment zin heb.





Vandaag was weer zo'n dag dat ik mijn nagels wilde lakken. Ik had een vrije dag, dus een mooi moment om er even voor te gaan zitten. Ik kwam een mooie blauwe lakje tegen en pakte deze meteen uit de bak. Ik wilde wel iets extra's toevoegen. Al snel kom ik dan bij glitters uit, want ik ben gek op alles met glitters. Dit is het resultaat na twee laagjes blauw en één laagje glitters gevolgd door een topcoat.




Voor deze Nails of The Day (NOTD) heb ik de volgende lakjes gebruikt:

Essence Colour & Go: 97 absolutely blue
OPI: In True Stefani Fashion
Sally Hansen: Insta-Dri Top Coat.





Kortom, wees niet bang om kleuren te dragen in de herfst. Experimenteer met combinaties en ontdek wat leuk staat!



Liefs,
Amber

2 opmerkingen: