AMBER | REVIEW TOO FACED SHADOW INSURANCE



Door Amber-De Too Faced Shadow Insurance (TFSI) stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Nadat ik veel positieve verhalen op meerdere beautyblogs had gelezen, was ik zelf ook erg nieuwsgierig naar dit product geworden. Toch waren er een aantal dingen die mij tegenhielden, namelijk de prijs
en het feit dat hij niet in Nederland te verkrijgen is. Na een lange tijd besloot ik om een kijkje op internet te nemen. Veel buitenlandse webshops verkopen de TFSI, maar dan komen er nog hoge verzendkosten bij. Aangezien het product zelf ook niet erg goedkoop is, vond ik dat erg zonde. Na lang zoeken heb ik hem gevonden.




Dit is hem dan. De verpakking valt meteen erg op. De vormgeving vind ik erg mooi; de lichte kleuren passen goed bij elkaar. Het grote voordeel aan de verpakking in een tube is de hygiƫne. Je hoeft niet met je vingers in een potje of met een kwastje over je ooglid te gaan.




De oogschaduwbasis is huidskleurig, maar eenmaal uitgesmeerd verdwijnt de kleur en wordt het meer transparant.

Op de verpakking staat het volgende te lezen over het product:
‘’Our original, world-famous Shadow Insurance ensures that eye shadows are intensified, secured and crease-proof for 24+ hours. The feather-light formula evens skin tone and softens fine lines, creating the perfect canvas for shadow application. Cream and powder shadows blend effortlessly for a stay-put look, every time.’’

Tijd om de TFSI te testen!




Ik heb voor de test een oogschaduwpaletje gebruik van Maybelline, namelijk de Silk Glam in 11 Purple Drama. Ik heb de donkerste kleur uit het paletje geswatcht. Onder zie je de oogschaduw zonder enige basis en boven zie je de oogschaduw aangebracht, waarbij ik eerst de TFSI heb gebruikt. Deze foto zegt al genoeg. De kleur is veel intensiever met de oogschaduwbasis. De belofte is dus al deels waargemaakt. Daarnaast heb ik een ooglook gemaakt en gekeken hoe mijn oogschaduw aan het eind van de dag eruit zag. Mijn oogschaduw was niet in de lijntjes getrokken en zat nog precies zoals ik het had aangebracht in de ochtend.

 


Het product is erg zuinig in gebruik. Je hebt weinig nodig om de beide oogleden te bedekken. De substantie is niet te dik en niet te dun, maar precies goed. Daardoor is het makkelijk uit te smeren. Nadat je het product op je oogleden hebt gesmeerd, kun je meteen oogschaduw aanbrengen. De TFSI hoeft niet op te drogen, want hij is totaal niet nat.

Ik heb de Too Faced Shadow Insurance besteld op www.lookfantastic.com voor €21,76. Je betaalt geen verzendkosten, maar de leveringstijd is wel redelijk lang. Ik heb twee weken moeten wachten totdat ik hem binnen had, maar dan heb je wel wat om naar uit te kijken. (; Het is de moeite waard om een kijkje te nemen op de site. Ze hebben namelijk nog talloze andere leuke merken!





Kortom, zoek je een goede oogschaduwbasis die je oogschaduw de hele dag goed laat zitten en die ook nog eens zuinig in gebruik is, overweeg dan zeker de Too Faced Shadow Insurance.


Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten