MUZIEK | FAVO NUMMERS OP DIT MOMENT

bron

In deze post zet ik een aantal nummers op een rij, die ik de laatste tijd vaak beluister. De lijst varieert sterk, maar dat geldt eigenlijk ook wel een beetje voor mijn muzieksmaak. Ik vind de nummers perfect voor de herfst/winter. Wie weet tref je een nummer dat je ook leuk vindt! :)

Cool Kids - Echosmith

Dit nummer is dé favoriet van mijn favorieten op dit moment. LOVE.




Heroes - Alesso Ft. Tove Lo

Een heerlijk blèr-nummer: "WE COULD BEEEE HEROEEEEES...OEEEE....ME AND YOUUUU"




Steal My Girl - One Direction 

Jep, ook One Direction is in mijn lijstje opgenomen... #OhNoSheDidnt #OhYesIDid




Poison and Wine - The Civil Wars 

Dit nummer heb ik ontdek tijdens het kijken van een aflevering van Pretty Little Liars! Nogmaals: LOVE.




Salvation - Gabrielle Aplin

Ik vind dit zó een droevig liedje. Echt... goosebumps!




Ghost - Ella Henderson 

De laatste tijd ben ik helemaal into Ella Henderson. Jeetje, wat een power-stem heeft deze vrouw! En weet je, elke keer als ik dit nummer beluister kan ik het niet laten of ik zing (lees: schreeuw) ongegeneerd vals en wel mee. ENERGY, BABY!




Line Of Fire - Junip 

Voor de relaxe zondagen...




Prove - Karmina 

Wederom een nummer dat ik via Pretty Little Liars heb ontdekt... Nog maar twee weken en dan is PLL weer terug op Netflix!!!! I CAN'T FREAKIN' WAIT.





Siham

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen