WISHLIST WINTER 2014


Wat heb ik toch een druk leven! Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst iets voor mezelf heb gekocht. Boohoo, little me. Ik beloof mezelf na het eerstvolgende tentamen te belonen met iets leuks. En laat ik nou net een wishlist hebben opgesteld...


CONFESSION: m'n wishlist is oorspronkelijk velen malen langer. Voor dit artikel beperk ik me echter tot de crème de la crème items. 


Ik begin met het item dat al járen op mijn lijstje staat: de Longchamp Pliage shopper in de kleur navy. Ik weet niet wat deze tas met mij doet, maar ik wil hem zó onwijs graag hebben! De donkerblauwe variant met bruin-leren hendels vind ik zo ontzettend chique en classy. De tas heeft een bepaalde, onbeschrijfelijke flair. En... hij kost (maar) 78 euro! Oké, ik houd het niet meer vol... Ik moet én zal deze tas binnenkort kopen!


Het tweede item dat ook al een tijdje op mijn wishlist staat is het horloge Classic Bristol Lady van Daniel Wellington. Zoals de naam al doet vermoeden, heeft dit horloge een prachtig klassieke uitvoering. De minimalistische uitstraling in combinatie met het bruin-leren bandje, heeft mij overtuigd: hebben, hebben en nog eens hebben. 


Dan staan er ook nog twee beauty-spulletjes op het lijstje (duhhh... ;-)) Het Viseart Palette 12 Paupières in 01 Matte. Dit is het best verkochte palet in perfecte, neutrale kleuren. Het palet wordt bovendien door de meest professionele mua's gebruikt. De oogschaduwen schijnen namelijk een ultieme pigmentatie en houdbaarheid te hebben. Gelukkig maar, want het palet is nou niet echt bepaald goedkoop... (lees: 80 euro!)


Een ooglook is pas perfect als je goede kwasten gebruikt. Wat mij betreft - als ik alle reviews en bevindingen mag geloven - zijn de kwasten van Real Techniques het beste. Nu nog kopen, haha.


Tot slot nog twee items: een witte, long-sized teddy coat en een paar zwarte, leren boots. Beide items zijn niet specifiek gekoppeld aan een winkel of merk. Zo heb ik verschillende variaties van de teddy coat in diverse winkels aangetroffen, maar helaas nog niet dé perfecte. Ik wil een witte, half-lange variant, die niet al te dik maar wel lekker warm is en van goede kwaliteit is. Hetzelfde geldt voor de schoenen: stevige, 'echt' leren boots met gouden gespen. Jep, ik ben vreselijk kieskeurig wat betreft kleding en schoenen, haha. Geen wonder dat het zolang duurt voordat ik iets voor mezelf aanschaf...


Liefs,
Siham



Bronnen: H&M, Daniel Wellington, Longchamp Pliage, Viseart, Douglas (Real Techniques)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen