AMBER | BEAUTY WISHLIST

Op beautygebied heb ik altijd wel wat te wensen, ik heb immers nooit genoeg. Toch moet ik zeggen dat ik de laatste tijd weinig aankopen heb gedaan. Dit komt vooral doordat ik van mening ben dat ik al genoeg spullen heb. Ik maak graag eerst op wat ik heb, voordat ik wat nieuws koop. Maar dat wil
niet zeggen dat ik geen wensen heb. Ik lees veel beautyblogs en daar wil nog wel eens iets voorbijkomen waar ik enthousiast van word. Ik onthoud het door het op te schrijven of ik vergeet het. Een aantal producten die ik op mijn lijstje heb genoteerd, ga ik met jullie delen.

Allereerst staat er op mijn lijstje een Tweezerman pincet. Ik moet bekennen dat ik lichtelijk verslaafd ben aan het epileren van mijn wenkbrauwen. Ja, verklaar me maar voor gek! Ik zit elke avond wel even met een spiegel voor me om te kijken of er nog haartjes weggehaald moeten worden. Vaak zijn het enkel puntjes en die krijg ik er natuurlijk met geen mogelijkheid uit. Toch probeer ik het en zit ik met drie verschillende pincetten mijn best te doen om het haartje eruit te krijgen. Resultaat: een rode huid zonder het haartje eruit gekregen te hebben. Tijd voor een goed pincet denk ik zo!

Ook staan de Real Techniques kwasten op mijn lijstje. Met name de poederkwast en blushkwast zullen goed van pas komen. Nu breng ik mijn poeder en blush/bronzer aan met de kwasten van Catrice. Prima kwasten, maar ik hoor zoveel goede verhalen over deze kwasten, dat ik ze ook graag in mijn bezit zou willen hebben.

Verder staat de Tangle Teezer op mijn wish list. Ik wil deze al ontzettend lang, dus ik vind het wel eens tijd worden dat ik hem aan ga schaffen. Twee vriendinnen hebben de borstel ook en ik heb hem al eens geprobeerd. Ik was verbaasd hoe gemakkelijk ik mijn haar ermee kon borstelen. Niets is vervelender dan met pijn en moeite klitten uit je haar te moeten halen. Met de Tangle Teezer is dat verleden tijd, dus kom maar op. (:

Tot slot wil ik heel graag een oogpotlood van Helena Rubinstein. Ik gebruik altijd een bruin oogpotlood, omdat ik blond ben en ik zwart te hard bij mij vind staan. Nu mijn huidige oogpotlood bijna op is, is het wel handig om alvast een nieuwe op voorraad te hebben. De prijs houdt mij alleen erg tegen...€21,00 is dit mooie oogpotlood. Ik heb hem in de winkel al eens getest en ik was onder de indruk! Het oogpotlood glijdt soepel over de huid en is ook nog eens goed gepigmenteerd. Ik droom nog even verder en voorlopig doe ik het met mijn neppe oogpotlood van Helena Rubinstein uit TunesiĆ«. (;

Dit zijn de producten die momenteel op mijn beauty wishlist staan. De kerst komt er ook aan wie weet is de Kerstman goed gezind,,,...

Liefs,

Amber

1 opmerking: