AMBER | NEW IN: NAIL POLISH SALLY HANSEN


Afgelopen vrijdag sprak ik af met Siham. Zoals je in haar update al hebt kunnen lezen, hadden we allebei een tentamen en zaten we bij toeval in dezelfde zaal! We waren allebei ongeveer tegelijk klaar, dus dat kwam goed uit. We besloten even de stad in te gaan en daarna gingen we lunchen bij
Bagels & Beans.


We liepen langs de OP=OP Voordeelshop en we dachten hetzelfde: hier moet ik kijken! Ik zag dat ze nagellakjes verkochten van Sally Hansen voor een klein prijsje, dus ik besloot te kijken of er iets voor mij tussen zat. Aangezien ik al veel lakjes heb, ben ik erg kritisch bij het kopen nagellak. Toch kwam ik al snel twee mooie lakjes tegen. Kijk snel verder voor de swatches!




Links: 20 Fa-la-la-lavender en rechts: 40 Midnight Glitz


Deze twee lakjes heb ik gekocht. Het waren wat mij de betreft de enige die er echt uitsprongen. Ik ben dol op glitters, dus dan is het al snel goed.

Dan is het nu tijd voor de swatches. Eerst heb ik de lakjes zonder een kleur eronder aangebracht.




40 Midnight Glitz (met flits)




40 Midnight Glitz (zonder flits)




20 Fa-la-la-lavender (met flits)




20 Fa-la-la-lavender (zonder flits)






Hier nog een voorbeeld hoe je de lakjes zou kunnen combineren. Het leuke is dat ze bij veel verschillende soorten kleuren kunnen. Wat mij betreft zijn ze erg geschikt voor Kerst!




Het was een ontzettend gezellige middag met Siham. We hebben veel bijgekletst, lekker gegeten én ik heb twee mooie lakjes aan mijn stash toe kunnen voegen. Zeker voor herhaling vatbaar.


De prijs van de nagellakjes is twee voor €5,- of één voor €2,75.



Liefs,
Amber


Geen opmerkingen:

Een reactie posten