OPGEMAAKT #1


Vandaag laat ik jullie mijn opgemaakte producten zien van de afgelopen tijd. Ik vind het bij anderen ook altijd erg leuk om te zien, dus vandaar dat ik het nu zelf een keer laat zien. Ik vertel bij ieder product kort wat ik ervan vond. Het zijn best wat producten, dus lees snel verder!


 

Ik begin met de Verrassend Volume shampoo van Andrelon. Deze shampoo gebruik ik al een paar jaar en ik ben er nog steeds erg tevreden over. Ik wissel wel af en toe af met een andere shampoo, maar toch blijf ik terugkomen op deze. Het fijne aan deze shampoo is dat hij je haar erg luchtig houdt. Je haar zal dus niet zwaar worden, waardoor het makkelijker is om volume in je haar te krijgen. De geur vind ik ook heel lekker; heel fris.


Deze body milk kreeg ik van Siham. Als je haar review op de site gelezen hebt (klik!) dan weet je dat ze erg enthousiast is. Ik was zelf ook benieuwd geworden en ik vond het leuk dat ik hem nu in mijn bezit had. Siham heeft gelijk, wat een lekker body milk! Plakt niet en trekt snel in. Daarnaast is de geur ook heel erg lekker, namelijk mango. Zeker een aanrader voor de droge huidjes.


Wellicht niet een heel boeiend opgemaakt product, maar het hoort er toch bij! Deze deodorant van Dove is erg fijn in gebruik. De geur is niet overheersend, maar heel zacht. Ik houd namelijk absoluut niet van parfum deodorants, dus dit is dan een goede optie. De werking is ook goed, want mijn oksels blijven vrijwel droog gedurende de dag. Bij intensief sporten werkt deze deodorant wat minder, maar het is niet storend.


Deze exfoliating shower gel van Yves Rocher ruikt echt heerlijk! Eigenlijk is het meer een shower gel voor de zomer, maar ik vond de perzikgeur zo lekker, dat ik hem meteen wilde gebruiken. De shower gel zou ook tegelijk moeten scrubben, maar dit vond ik erg tegenvallen. De korrels zijn zo klein dat je amper kunt scrubben. Ondanks dat een heel fijne shower gel.



Deze tonic kocht ik twee jaar geleden in Londen. Ik had hem al veel te lang staan, weliswaar ongeopend, maar ik vond het tijd worden om hem te gebruiken. Het is een heel milde tonic, dus perfect voor de gevoelige huid. De werking was prima en de geur neutraal.


Dit is ook wel een heel saai opgemaakt product. Het zijn wattenschijfjes van de Makro. Werken prima.


Deze twee super schattige handcrèmes zijn van het merk Cath Kidston. Oorspronkelijk zaten deze twee in een setje van drie handcrèmes, maar die andere heb ik al eerder opgemaakt. Ik kreeg dit setje een paar jaar terug van mijn zus uit Londen. Naast het feit dat ze zo schattig zijn, werken ze ook nog eens goed! Voor het slapen gaan, smeer ik mijn handen in met handcrème en door deze handcrème ruiken mijn handen heerlijk naar rozen.


Het gebeurt bijna nooit, maar nu is het toch gebeurd. Ik heb een oogschaduw opgemaakt! Hij komt uit de Nude Sensation lijn van Catrice uit 2010! Wow, zo lang geleden. Het was een bruine kleur met shimmer die in in mijn crease gebruikte. 


Ook heb ik een oogcrème opgemaakt van Kruidvat. Ik heb wel eens last van een droge huid rondom mijn ogen en een andere crème is dan niet geschikt. Het is een heel lichte crème, die de gevoelige huid rondom de ogen goed verzorgd.


Misschien niet echt een beautyproduct voor het lichaam, maar ik vond deze geurstokjes van Rituals er wel bij horen. Ik had de geur Fresh Fig & Copaiba. De stokjes stonden naast mijn bed en verspreidde een heerlijk frisse geur.


Zo, dit waren mijn opgemaakte producten van de afgelopen tijd. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Als ik weer wat producten opgespaard heb, zal ik weer een artikel maken.

Liefs,

Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen