UPDATE #16: EEN ZOEKTOCHT NAAR DE PERFECTE PARKA

Waaaaaat een week! Onwijs druk, maar ook ontzettend leuk! De week begon op maandag met een lange, vermoeide schooldag en eindigde met een heerlijk, lui weekend. Ik heb veel gedaan, veel geleerd en veel beleefd! In deze update (alweer de 16e update!) geef ik jullie een overzicht van mijn
week! :)

Maandag werd ik onwijs vermoeid wakker. Huh, vermoeid wakker worden? - zul je denken. Ja. Ik kan moe wakker worden uit een diepe slaap, haha. Verklaar me voor gek! Maar dat kwam vooral doordat ik het weekend ervoor #nolife had gestudeerd voor het tentamen dat aankomende vrijdag gepland stond. Ik heb zooooooveeeeel moeten leren, dat ik op een gegeven moment zelfs in m'n slaap allerlei hersenzenuwen, bloedvaten en spieren aan het opzeggen was, haha! Je kunt dan wel begrijpen dat ik met een brak hoofd wakker werd. Top begin van de week! Not.


Dinsdag had ik gelukkig maar een uurtje les en woensdag en donderdag was ik lekker vrij. Nou, "lekker vrij", maak daar maar "studeren voor het leven" van. Als een kluizenaar sloot ik mezelf op in m'n slaapkamer achter de boeken en verliet ik m'n kamer alleen voor wat eten en het toilet. M'n moeder was wel minstens drie keer naar me toegekomen om te checken of ik nog wel leefde, haha. In de avond pakte ik mijn ontspanning door een aflevering van 'The 100' te kijken. Zoals jullie onderhand weten: Siham + tentamens = een heleboel series kijken.


Over 'The 100' gesproken... Dit. Is. De. Meest. Spannende. Serie. Ever. I'M IN LOVE!!!!!!! Ik heb in een waan ook direct alle afleveringen van het eerste seizoen bekeken en wacht nu elke week vol spanning op een nieuwe aflevering. Waahhh iedereen moet deze serie gewoon gaan kijken. Dat MOET, haha. Niet vanwege Ricky Whittle en ook zeker niet vanwege Thomas Mcdonell, hoor. Ahum, ahum #hunkies.


Donderdagavond werd ik het leren zat en ging ik gezellig met mams boodschapjes doen. Dit was serieus de eerste keer na drie dagen dat ik een voet buitenshuis zette. Stervenskoud. STERVENSKOUD! Direct bedacht ik me toen dat ik DRINGEND een goede winterjas nodig heb. Die dag nog zocht ik duizendende pagina's op H&M, Nelly, Boohoo, Wehkamp, Loavies en nog een heleboel andere webshops af. Ik was op zoek naar een halflange khaki-groene parka met capuchon én een warme voering (jep, ik ben een kieskeurige tante). En geloof het of niet, ik vond een halflange khaki-groene parka met capuchon én een warme voering!!! Lucky me! Ik bestelde de jas en de volgende dag wachtte ik vol smart op de postbode.... om keihard te balen. De jas was GIGANTISCH groot, als in megaaaaa. Ik controleerde maar liefst vijf keer de bon of het wel de juiste jas was, want op de foto online oogde 'ie perfect. Too good to be true. Ik werd er gewoon chagrijnig van. Bah. Ik heb de jas a.k.a. 'de tent' zonder al te veel na te denken meteen geretourneerd. Weg met dat ding!


Vrijdag stond er een heerlijk tentamen gepland, waarvoor we 30 minuten de tijd kregen. Say what! Help, dacht ik. Gelukkig was het binnen de tijd goed te doen en bovendien was ik er ook lekker snel vanaf. Oh ja, en raad eens wie er toen ook een tentamen had in nota bene DEZELFDE zaal? AMBER! Hoe bedoel je toevallig!! :) :) We zijn direct na het tentamen wezen winkelen en lunchen. We hadden elkaar al sinds de vakantie niet meer gezien dus het was hoogtijd om lekker bij te kletsen! Super leuk!


Toen ik vrijdagmiddag eenmaal thuis was gekomen, voelde ik pas hoe vreselijk moe ik was. Ik ging liggen op de bank en stond pas op toen m'n moeder thuiskwam. Ik was zo suffig en slap en kon elk moment wel in slaap vallen. Oké, wakker blijven Siham - sprak ik mezelf streng toe... en voor ik het wist had ik mijn sportkleding en hardloopschoenen aangetrokken. "Knijp me even, ga je nou echt hardlopen?" vroeg m'n moeder verbaasd, haha. Ze geloofde haar ogen niet. Sinds de zomer heb ik het hardlopen namelijk een beetje links laten liggen (guilty!). Nu ben ik van plan (ik beloof niets, ha!) om minstens een keer of twee per week hard te lopen. Het geeft me energie en na het douchen voel ik me als herboren. LOVE IT.


Oh ja, vrijdag kwam het nieuwe nummer van Selena Gomez online. Ik ben zeker geen number one fan van haar, maar damn.... dit nummer is vreselijk mooi! Sinds vrijdagmiddag staat 'ie non-stop op repeat bij mij! Luister haar nieuwe nummer 'The Heart Wants What It Wants" hieronder:






Zaterdag sliep ik heeeeeeerlijk uit (damn, dat had ik hard nodig!) en leerde ik m'n theorie-examen. In de middag waagde ik een tweede poging wat betreft het zoeken naar dé ideale jas en *tromgeroffel* IK HEB DE PERFECTE PARKA GEVONDEN EN GEKOCHT!!!!!!!!!! Uitroepteken! Uitroepteken! Uitroepteken! Met dank aan de ALLERLIEFSTE mama van de hele wereld, die zoveel geduld toonde tijdens het shoppen (note to self: wees geen kreng tijdens het shoppen). Ik denk dat we minstens twintig winkels hebben bezocht en dat ik wel zeker een miljoen jassen heb gepast, maar hé het was het allemaal waard, want ik heb m'n perfecte winterjas gevonden: een halflange khaki-groene parka met capuchon én een warme voering! Yeah.


Ook vandaag heb ik lekker uitgeslapen, hardgelopen en geleerd voor m'n theorie-examen. Straks ga ik ook nog even een uurtje rijden en vanavond ga ik gezellig naar mijn broer. Jeej, dan zie ik weer zijn superschattige baby'tje weer! He's so cute, I'm gonnnnaaa die!!! -haha


Nou, dit was mijn week in een notendop! Deze week staan weer een heleboel colleges op de planning (bah), woensdag m'n theorie-examen en donderdag en vrijdag heb ik weer stage (dubbel bah). Maar goed, positief blijven: bijna kerstvakantieeee!!


HAPPY SUNDAY!



Siham


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen