UPDATE #17: ROLLERCOASTER

Ik zit in de trein naar huis. Correctie: ik sta in de overvolle trein naar huis. Het tentamen is achter de rug en de vakantie is officieel begonnen. Het enige wat ik me nu kan bedenken, is dat ik wil schrijven. Ik wil schrijven, veel schrijven en bloggen, want dat heb ik o-zo slecht verwaarloosd
afgelopen tijd. Als ik eenmaal thuis ben, negeer ik de 'hoe-ging-je-tentamen?-vraag' van mijn moeder en pak ik direct mijn laptop. Mijn vingers dansen over het toetsenbord alsof ze niets anders zijn gewend en zo tik ik alweer de 17e update...


Het leven was een rollercoaster afgelopen vier maanden. Ik heb zoveel nieuwe dingen ontdekt, beleefd en geleerd en ook zoveel nieuwe, lieve mensen ontmoet. De periode begon heel onzeker voor mij: ik vond studeren maar een eng iets. Nu, vier maanden later, kan ik wel bevestigen dat ik de juiste studiekeuze heb gemaakt en dat ik van elk moment geniet. Ik geniet van het hard werken aan een toekomst, ik geniet van het hebben van een 'doel' in het leven, ik geniet van het contact met mijn lieve medestudenten, ik geniet van het afspreken met mijn lieve vriendinnen én ik geniet zelfs van het reizen in de trein (ssssst! ons geheimpje ;-))


In deze korte tijd van vier maanden, vind ik dat ik ontzettend ben veranderd in mijn doen en laten. Ik merk dat ik meer volwassen in het leven sta. Ik opereer zelfstandiger, sta sterker in mijn schoenen en ik leef met de dag. Misschien klinkt dit een beetje raar... maar ik ben trots op mezelf! Ik had nooit verwacht dat ik zou doen wat ik nu doe. Echt waar niet! Ik ben zo blij! Zo ontzettend blij! Ik hoop dat ik deze feeling en spirit volhoud en ik hoop dat 2015 ook een top jaar gaat worden! 


Zucht. Het is vakantie. Wát ben ik blij dat ik mijn tentamens heb gehaald en dat ik dus nu heerlijk 16 dagen niet aan school hoef te denken. Heerlijk. Lekker niets doen. Vandaag begon al goed: uitgeslapen, uitgebreid ontbeten, een aantal afleveringen van mijn favo serie gekeken (The 100, jeetje wat hou ik van deze serie!!), muziek geluisterd en voor de rest lekker op de bank gehangen. Mijn doel is om lekker uit te rusten en het hardlopen op te pakken. Hoe is het met jullie? Wat staat er op jullie planning?



Siham



1 opmerking:

  1. Ik heb juist na de vakantie tentamen,s lekker gepland enzo! Dus laat de stress maar weer komen!

    BeantwoordenVerwijderen