MUSIC TO SURVIVE THE WINTER

Wat een week, wat een week! Dit blok is killing me! Onderzoek, beschrijvende statistiek, effectmaten, SPSS outputs... nog even en ik word gek. Woensdag moet ik een extended abstract inleveren én een presentatie houden en vrijdag staat er een tentamen algemeen wetenschappelijke
vorming gepland. Help. Dit weekend moet ik er dus ook weer aan geloven: homeworrrrrk.


Precies vier weken geleden vierde ik mijn laatste vakantiedag, maar toch lijkt het alweer tien jaar geleden. Overdrijf ik? Nope. De winterdip is bij mij al volop aanwezig en dat maakt alles nou net een level ondraaglijker. Maar goed, I'll survive! Een goede dosis Ian Somerhalder als Damon in The Vampire Diaries en een sterke playlist op mijn Ipod en ik kan er weer tegenaan ;-)


Voor iedereen die de kou zat is en verlangd naar de zomer dan wel de vakantie.. Een aantal nummers om de winterdip te overleven:



Florence + The Machine - Cosmic Love



Ron Pope - A Drop in the Ocean

















Tapes - Tried To




James Bay - Hold Back the River

















Two Door Cinema Club - What You Know

















Ed Sheeran - Give me Love 




Smallpools - Dreaming

















Birdy - Without a Word

















One Republic - Au Revoir 


















xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten