UPDATE #19: KLUIZENAAR

Oeh H&M magazine is binnen! Wat een leuke dingetjes, maar eens direct een bezoekje brengen aan de site. Hoorde ik nou m'n moeder roepen? Ik loop wel even naar beneden. Mijn fout, ze riep mijn zus. Ach, nu ik toch beneden ben kan ik net zo goed een kopje thee zetten. Bosbessen of munt? Hmmm... lastige keuze. Ik neem wel rooibos, altijd goed. Goed. Waar is de koekjestrommel? Hé, kijk, Dr. Phil is op tv. Jeetje, wat een aflevering. Oké, nu weer lekker naar boven. Wow, mijn kledingkast is een puinhoop, even opruimen. Goh, dit shirtje heb ik zó lang niet aangetrokken. OMG, mijn favoriete broek! Eindelijk ik was 'm al kwijt! Zo kast is weer netjes opgeruimd. Maar wacht mijn boekenkast ziet er ook niet uit, laat ik maar... 


STUDIE-ONTWIJKEND GEDRAG. Vrijdag 27 maart 2015 om 09:00 uur ben ik de klos. Het tentamen-des-doods staat gezellig gepland. Dit is het tentamen dat al járen bekend staat om zijn velen slachtoffers a.k.a. herkansers. Maar liefst zestig procent (no kidding) haalt het tentamen niet. Tachtig vragen, drie orgaansystemen (hart, longen, nieren) en drie uurtjes de tijd. Mission impossible, als je het mij vraagt. Ik loop al minstens acht weken - zeg maar vanaf de eerste dag van het blok - heel erg gigantisch te stressen. Hoe ziet zonlicht eruit? Hoe ruikt buitenlucht? Wat voor dag is het überhaupt vandaag? Meet kluizenaar me


Basis tot homeostase tentamen, I'm gonna kill you. Hell no, dat ik ga falen. Ik kan het! Let's do this and be done with it already...quick! Helemaal klaar met dit blok. Ik ga de komende twee dagen ENORM blokken en mijn stinkende best doen en vrijdag gewoon lekker knallen. JAAA... that's the spirit, of niet?! En daarna lekker weekend vieren. Vrijdagmiddag trakteer ik mezelf direct op een waaaaaaanzinnige shopping sessie, aangezien ik alweer veel te lang (lees: drie weken. In mijn wereld is dat té lang geleden, oké.) niet heb geshopt.


Oh ja, en wat betreft de eenzame stilte hier op www.modafortuna.nl, niet getreurd 'cos I'm back! De komende dagen, weken, maanden, jaren kunnen jullie nog heel veel van mijn schrijfsels gaan genieten. So hang on and don't forget this little, tiny blog of me! :)


Until next time,
Siham

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen