UPDATE #23: WELKOM MEI

Mei, de vijfde maand van het jaar. De maand waarin de vakantiekriebels beginnen op te komen. De maand waarin we het even helemaal hebben gehad met werk/school. De maand waarin we weer voor het eerst in tijden een bezoekje brengen aan het strand. De maand waarin we weer een heerlijk gezond bruin kleurtje weten te scoren, terwijl we elke zeldzame zonnestraal proberen mee te pikken. De maand waarin we vaker in de tuin dan binnen zitten. De maand waarin de eerste paar BBQ's van het jaar plaatsvinden. De maand waarin Pretty Little Liars en The Vampire Diaries een zomerstop nemen en de meesten van ons (waaronder ik) een existentiële crisis ondervinden. De maand waarin de Talamini volop geopend is en een ijsje of twee in de felle zon wordt verorberd. De maand waarin we toch die vliegtickets naar vul-maar-in hebben weten te boeken, vlak voordat juni zijn intrede doet met onbeschrijfelijk hoge prijzen. We hebben er zin in, welkom mei!


Wow. Het jaar vliegt me voorbij! Precies een jaar geleden was ik nu aan het blokken voor de eindexamens, struggelde ik nog met mijn studiekeuzes en deed ik ondertussen nog 'effe' mee met de decentrale selectie van geneeskunde. In de tussentijd is er een hoop gebeurd, veranderd en beleefd. Soms kan ik het allemaal niet bijhouden of geloven. Nu ik vakantie heb dringt het pas allemaal tot me door. Wat ben ik blij dat alles goed is verlopen en dat ik kan zeggen dat alles achteraf meeviel. Het gaat goed en ik kan niet wachten totdat ik het laatste tentamen achter de rug heb. Waar ik vorig jaar rond deze tijd hoopte op het halen van mijn VWO diploma, hoop ik dit jaar op het halen van mijn BSA en daarmee mijn propedeuse! Dat is mijn doel voor nu. En als ik die propedeuse haal, trakteer ik mezelf op een peperduur horloge van Daniel Wellington én een chique portemonnee van By Loulou, aangezien die items al járen op mijn wishlist staan. En als ik dan toch bezig ben, kan ik net zo goed meteen erachteraan ook die donkerblauwe Longchamp Pliage Tote Bag bestellen, ha!


Juist ja... weer terug naar de boeken. Waar was ik ook alweer gebleven? De fysiologie van het tractus digestivus. Zucht... 


S.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten