UPDATE #29: EINDE VAN DE ZOMER IN ZICHT...

Vijf weken vakantie gehad en nog maar drie te gaan. Wauw... de tijd raast, springt en vliegt voorbij. Het klinkt dan ook onwijs ironisch om te zeggen dat ik eigenlijk deze hele vakantie met de dag heb geleefd. Geen wilde plannen of ijzersterke planningen. Gewoon opstaan en kijken wat de dag zou brengen. Maar toch is zelfs onder het mom carpe diem de tijd voorbij gevlogen...
Het was - dat kan ik nu al concluderen - een fantastische zomer. Ik moet zeggen dat ik in het begin in een ehh... ja... kutbui zat (excuse my French). Ik zag het even niet zitten. Het leek alsof de hele wereld op vakantie ging (lees: dat is misschien een beetje overdreven geformuleerd, want in werkelijkheid doel ik op mijn lieftallige Facebook-vrienden die zonodig allemaal de verste, duurste en meest zomerse vakanties moesten boeken en mij ook nog eens haarfijntjes op de hoogte moesten houden middels sociale media), behalve ik en daar baalde ik enorm van. Nu klink ik vast als een jaloers kreng, maar dat ben ik natuurlijk niet ;) Ik gun het hun uit de grond van mijn hart, maar het was gewoon even pittig doorbijten toen het voor mij officieel was dat ik niet meer op zonvakantie zou gaan.
Maar! Algauw daarna draaide m'n humeur 180 graden om en was ik een en al bubbly and happy. Ik ging de kleine dingen appreciëren en dat maakte mij (en waarschijnlijk ook de mensen om mij heen, haha) een paar percentielen vrolijker. En joh ik mag niet klagen... Ik ben heerlijk meerdere malen naar het strand geweest, heb lekker veel geknuffeld met de allerliefste kids die er bestaan (lees: jaja deze dame is tante van maar liefst vijf kids), heb afgesproken met m'n lieve vriendinnetjes en heb ons tuintje maar al te vaak bezocht om elke zonnestraal mee te mogen pikken. Om nog maar te zwijgen van de heerlijke dinnertjes, restaurantjes, cafeetjes, tentjes en softijsjes, waarvan ik óók lekker heb kunnen genieten. 
Lieve lezers, ik voel me rijk met alles wat ik deze zomer heb mogen meemaken. Ik heb de allerliefste mensen om me heen en alle benodigde warmte en liefde. Ik ben niet naar een of ander Spaans eiland geweest en ook heb ik geen rondreisje gemaakt in Australië of Amerika, maar hey who cares? Dat komt allemaal wel als het zo is voorbestemd. Ik heb een heerlijke zomervakantie op MIJN manier gehad met de belangrijkste mensen in mijn leven en DAT lieve lezers is duizendmaal belangrijker! ;-)

Geniet van je dag, spreek je snel!
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen