mini update - 07-07-17

Drie jaar geleden nam ik afscheid van de middelbare school terwijl ik mijn VWO diploma in ontvangst nam. Ik stond aan het begin van iets nieuws en ik had er zo'n zin in. Geneeskunde. Al sinds de basisschool wilde ik dokter worden. Geprikkeld door mijn zus, die dezelfde opleiding had gevolgd, maar bovenal door het feit dat ik het vak als mijn roeping zag. De droom om dokter te worden en dan vooral mensen te helpen in landen waar de medische zorg tekortschiet, heeft mij de afgelopen drie jaren staande gehouden. Het was zwaar.... en dat is nog wel een understatement. Ik ben dankbaar dat ik überhaupt was geselecteerd voor de opleiding, dankbaar dat het eerste jaar goed ging en intens dankbaar dat ik de bachelor achter de rug heb. Ik moet nog 1 cijfer afwachten voor een paper en dan weet ik officieel of ik daadwerkelijk bachelor of science in medicine ben.... Wát heb ik uitgekeken naar dit moment!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten